Interjú Balogh Nóra tanító nénivel

 Interjú Balogh Nóra tanító nénivel

- Miért ezt az iskolát választotta?


- Azért választottam ezt az iskolát, mert úgy érzem, hogy itt garantáltan fejlődni tudok. Valamint, református főiskolára jártam, ezért szerettem volna egyházi intézményben dolgozni.

- Miért lett tanár?

- A tanítói hivatást azért választottam, mert már gyerekkoromban is tanító néni szerettem volna lenni, így nem volt kérdés számomra, hogy hová adom be a jelentkezésem.

- Van olyan tantárgy, amit felsőben is tanít?

- Jelenleg nem tanítok a felsőbb évfolyamokon, de a végzettségemből adódóan 5. és 6. osztályban taníthatok természetismeretet. Most a 4. s osztályban tanítok természetismeretet és ott vagyok napközis nevelő, valamint a 3. a osztály életvitel és testnevelés tárgyakat tanítok.

- Szereti azt a tantárgyat, amit tanít?

- Igen! Szeretem a tantárgyaimat. Mindegyiket másért. A természetismeret azért áll hozzám közel, mert ez a műveltségterületem. A technikát, azért mert szeretek kreatívoskodni, a testnevelést pedig azért, mert mindig új kihívások elé állít, folyamatos fejlődésre sarkall.

- Hova járt iskolába?

Tanulmányaimat a Debreceni Református Hittudományi Egyetem Tanítóképző karán végeztem.

- Van- e más végzettsége?

Jelenleg nincs másik végzettségem. A közeljövőben szeretnék majd más szakmát szerezni.

Szeret itt dolgozni?

Igen, nagyon szeretek itt dolgozni. Nagyon jó légkör vesz körül. Kedvesek a kollegák, valamint a gyerekek is nagyon aranyosak. A csillogó szemük kárpótol az esetleges csintalanságokért! J

- Milyenek voltak az első napjai az iskolában?

- Izgalmas volt számomra az első pár nap. Rengetek új dolgot tanultam, és sok mindenre kellett odafigyelnem, de élveztem minden percét.

- Miket szokott szabadidejében csinálni?

- Szabadidőmben időt fordítok magamra, fontos a pihenés, mint aktív  mint passzív módon. Szeretek kirándulni, és a zene sem áll távol tőlem, és mint már említettem a kreatív alkotást is nagyon szeretem.

- Milyen a viszonya a többi tanárral?

- Viszonyom a tanár társaimmal kielégítő, mivel még nem vagyok itt régóta nem sok embert sikerült még közelebbről megismerni, de remélem ez a későbbiekben változni fog.

                                                                                                                           Lócska Lili Sára

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak