Interjú Bíró Helga tanító nénivel

 Az előző tanévben Bíró Helga (Helga néni) nálunk töltötte gyakorlatát, szeptembertől már iskolánk újdonsült tanítónője. Vele készítettünk interjút:

- Miért ezt az iskolát választotta?

-         - 2 hónapig voltam itt gyakorlaton, és megtetszett a légkör, ezért szerettem volna maradni.

- Dolgozott máshol?

-        -  Eddig csak nyári munkán voltam (strandon, pizzériában). Jelenleg pályakezdő vagyok.

M  - Miért lett tanár?

-         -  A családomban többen is ezt a pályát választották, így az évek során megkedveltem ezt a szakmát.

- - - Milyen a kapcsolata a többi tanárral?

-         - Mindenki nagyon segítőkész, sokukat ismertem gyakorlatról, de a most megismert kollégák is rendkívül aranyosak.

      - Mi motiválja Önt?

-         - Napról napra közelebb kerülök diákjaimhoz, és új tapasztalatokat tudok átadni nekik, így az ő sikerélményük engem is ösztönöz.

 - Miért pont ezt a tantárgyat (német) választotta?

 - Általános iskolás koromban idegennyelvi osztályba jártam, ahol németet tanultam, majd gimnáziumban szintén németet tanultam. Számomra egyértelmű volt, hogy ezt a tantárgyat választom.

-      - Milyen volt az első tanítási napja?

-        -  Hajlamos vagyok az izgulásra, de annak köszönhetően, hogy 2 hónapot már itt töltöttem, ebből adódóan könnyebb volt és tudtam élvezni az első napomat. 

                                                                                   Máté Nóra, Ndianaefo Nina Amira

N


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak