Osztálykirándulás Gyomaendrődön

 

    Az idei tanév nagyon jól indult az osztályunknak. Addig még a többi osztály tanulással kezdte a szeptember első napjait, mi 4 napos osztálykiránduláson vehettünk részt Csaba bácsi jóvoltából.

    A kirándulás augusztus 31-én kedden reggel kezdődött. A buszunk reggel 8 órakor indult az iskola elől Gyomaendrődre. A buszút kellemesen telt, beszélgettünk, nyári élménybeszámolót tartottunk. Hamarosan megérkeztünk a Pajer Kempingbe, ami nagyon klassz hely. Kis házakban szálltunk meg. Egy rövid eligazítás után megkaptuk a kulcsainkat és elfoglalta mindenki a helyét, 5-en voltunk egy házban. Hatalmas meglepetés ért bennünket, hiszen minden ház terasszal és saját jakuzzival rendelkezett.


 

A délelőtt további része azzal telt, hogy körbejártuk a kempinget. Volt focipálya, röplabda pálya, szabad strand. A hely, a szállásunk szuper volt, jobbat nem is kívánhattunk volna. Már első nap Csaba bácsi nem hagyott bennünket unatkozni. Ebéd után strandoltunk egy kicsit és utána elmentünk motorcsónakozni a Hármas-Körösön. Egy nagyon kedves bácsi volt a vezető. Amikor rám került a sor akkor egy kicsikét féltem, hogy menet közbe nehogy kiessek a csónakból. De ahogy elindultunk minden félelmem elszállt, nagyon élveztem a vízi kalandot. Köröztünk is a vízen és a hullámokon ugrattunk. Gyorsan elszaladt az idő. Ahogy mentünk vissza a szállásra, egy gátra kellett felmenni. Persze mi versenyeztünk, hogy ki ér fel és le hamarabb
Vacsora után fociztunk egy jót. Az osztálykirándulás csúcspontjai voltak az esték. Csaba bácsi megengedte, hogy sokáig fent maradjunk, ilyenkor jókat beszélgettünk és szórakoztunk.

Másnap korán keltem, én voltam az ébresztő a mi házunkban. Csaba bácsi nagyon tartalmas, izgalmas napot szervezett nekünk. Volt horgászás, strandolás, lézercsata. A horgászra mindenki kapott horgászbotot. Én Papámmal el szoktam járni pecázni, így azt hittem ez nekem könnyen fog menni, de nem állt mellém a szerencse. Egy halat se fogtam, de volt olyan osztálytársam, aki 7 halat fogott. A délutáni programot nagyon vártam, mert kíváncsi voltam milyen lesz a lézercsata, hiszen ilyenbe még nem volt részem. Igazi katonás játék volt, ahol kaptunk fegyvereket. Négy csapat harcolt egymás ellen. Hatalmas élmény volt.

Vacsora után fociztunk egy jót. Az osztálykirándulás csúcspontjai voltak az esték. Csaba bácsi megengedte, hogy sokáig fent maradjunk, ilyenkor jókat beszélgettünk és szórakoztunk

A harmadik nap GPS-es kincskeresésen vettünk részt. A „rablók zsákmányát” kellett megtalálnunk, ami egy nyalókával teli doboz volt. Ezen a napon is strandoltunk, fociztunk, röplabdáztunk és persze jakuzziztunk.  Az utolsó éjszaka a szálláson emlékezetes volt több okból kifolyólag is. Edit néni és a lányok palacsintasütésbe fogtak. Mi fiúk ennek nagyon örültünk. A Magyar labdarúgó válogatott ezen az estén játszott Anglia ellen. Együtt néztük és szurkoltuk végig a meccset. Sajnos vereséget szenvedtek, de a hangulat nagyon jó volt. Mindenki nagyon jól érezte magát.



 

 

 

 

 


A negyedik nap már nem olyan vidáman indult, sajnos el kellett hagynunk a szállást. Szörnyű volt arra gondolni, hogy egy évet kell várni a következő ilyen alkalomig. Reggeli után elindultunk a buszhoz, mindenki felszállt, majd haza indultunk.

    Nagyon jó volt ez az osztálykirándulás, jó programok, jó osztálytársak, jó osztályfőnök. Ott kicsit szabadabbnak érezhettem magam, jókat nevethettem a társaimmal.  Köszönjük Csaba bácsinak ezt az élményekben gazdag 4 napot és persze Edit néninek is, hogy elkísért bennünket.

Szendrei Bence

6.b

 

    

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak