Diákigazgató-választás

 Miért akartál diákigazgató lenni?

Szekeres Anna: -Én magamat érzem jónak erre a feladatra, de nem csak magam miatt csinálnám, hanem a diáktársaim miatt is.

Gigor Stella: -Az osztálytársaim választottak.

Márton Márk: -Hogy ne csak az én ötleteim legyenek megvalósítva, hanem a tiétek is.

 

Mik lesznek a feladataid?

Szekeres Anna: -Újításokat tervezni, megfelelő plusz dolgokat az iskolához, a közösség segítségével.

Gigor Stella: -Minél több új dolgokat szeretnék bevezetni.

Márton Márk: -Nem tudom.

 

Szerinted nyerni fogsz?

Szekeres Anna: -Szerintem igen, én bízom magamban és abban is bízok, hogy a társaimra számíthatok, hogy rám szavaznak.

Gigor Stella: -Én bízok benne, de ha nem, az se baj.

Márton Márk: -Bízok benne.

 

Volt aki támogatott ebben?

Szekeres Anna: -Nem támogattak, én bíztattam magam.

Gigor Stella: -Sokan támogattak, de a legtöbbet az osztálytársaim és a barátnőm.

Márton Márk: -Igen (Az egész osztály)

 

 

Tartasz attól, hogy veszítesz?

Szekeres Anna: -Igen nagyon, csalódnék magamban.

Gigor Stella: -Nem.

Márton Márk: -Igen.

 

Miért pont te mégy a választásra?

Szekeres Anna: -Engem nevezett ki az osztály illetve az osztályfőnök is, és én is szerettem volna.

Gigor Stella: -Az osztálytársaim miatt.

Márton Márk: -Mert az osztályom megszavazott.

 

Gondoltál valaha arra, hogy diákigazgató leszel?

Szekeres Anna: -Személy szerint nem. Csak idén amikor megtudtam, hogy választás lesz.

Gigor Stella: -Nem, elképzelésem sem volt.

Márton Márk: -Nem.

 

Volt tanár aki támogatott ebben?

Szekeres Anna: -Igen több is ( Germányire Tündik Erika néni, Fehér Csaba bácsi, Jenei-Istvánfi Krisztina)

Gigor Stella: -Igen Csonka Tünde néni.

Márton Márk: -Igen.

 

Mit/miket vezetnél be, ha megnyernéd?

Szekeres Anna: -Tükröt a lánymosdóba, változatosabb ételeket a büfébe, egy 3. sulibulit, zárat a mosdókba, ne szedjék be a telefonokat, de tanórán ne lehessen használni.

Gigor Stella: -Hát leginkább a felsorolt ügyeket tenném elsőnek valóssá, utána meg nyílt vagyok mindenki felé az új újítások iránt.

Márton Márk: -Farsang: álarcos buli, szüreti, farsangi buli az udvaron

 

Szerinted miért szavaznának rád?

Szekeres Anna: -Mert szerintem alkalmas vagyok a feladatra, és mindenkinek jót szeretnék.

A másik két jelölt nem válaszolt a kérdésre.

 

Mennyire izgulsz?

Szekeres Anna: -Most még nem izgulok. Amikor beszélni kellett, akkor viszont nagyon

Gigor Stella: -Hát nagyon izgultam

Márton Márk: -Nagyon

 

Tavaly tudtad már, hogy szeretnél indulni?

Szekeres Anna: -Nem, nem is gondoltam rá

Gigor Stella: -Nem is voltam vele tisztába

Márton Márk: -Nem

 

Az osztálytársaid mit gondolnak arról, hogy te indultál?

Szekeres Anna: -Mindenki rám gondolt, más nem is kerülhetett szóba

Gigor Stella: -Az én meglátásom szerint megbíznak bennem

Márton Márk: -Nem tudom

 

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak