Farsang az 5.m-ben

 Az 5/m-esek 02. 25-én farsangi mulatságot tartottak. Erről az eseményről kérdeztem az osztályfőnököt, Böbe nénit.


- Meddig tartott a készülődés?

- Még soha nem tartottam osztályfarsangot, hiszen felső tagozaton mindig közös buli volt. Természetesen eddig is készültünk különböző jelmezekkel osztályszinten, de feladatokat, játékokat nem kellett kitalálnom. Éppen ezért két hétig gondolkodtam azon, hogy milyen feladatokkal lehetne egy felsős farsangot izgalmasabbá tenni.

-  Kb. hányan voltak a buliban?

- Sajnos 2 tanuló hiányzott, így 21 gyerek és 2 felnőtt vett részt a farsangon. Igyekeztem olyan időpontot keresni, amikor kevés a hiányzó, de így sem lehetett ott mindenki.

- Böbe néni minek öltözött be?

- Én Minnie egérnek öltöztem.

-  Volt játék? Ha igen, mi?

- Sok játék volt, nem mondanám el mind, de néhányat mégis kiemelek: seprűtánc, célba dobás, ügyességi feladatok, Just Dance, limbó, stb.

- Mi volt a menü?

- A koronavírus miatt a menü sem a megszokott volt,cukrászdából rendeltünk kókuszgolyót és pogácsát,

emellett hoztak a gyerekek egyéb rágcsálni valót is.

- Ön szerint melyik volt a legötletesebb jelmez?

- Nem tudok egy jelmezt kiemelni, mert mind ötletes volt. Jelmezversenyt hirdettünk, melynek fődíja egy üveg Nutella volt. Minden gyerek szavazott, így dőlt el, hogy ki lesz a nyertes.Harmadik lett Mátyás király, második a Szörny Rt. egyik szörnye, az első helyet pedig pedig a Fekete Özvegy

kapta a Marvel című filmből.

- Volt házi készítésű jelmez?

- Igen, Tigris a Micimackóból, Mátyás király mind saját készítésű jelmezben jelentek meg.

- Mikor ért véget a farsang?

- Kettőig tartott a farsang, mert elment az internet, de ez nem volt gond, mert többen edzésre siettek.

- Nehezebb volt felkészülni, mint egy felsős farsangra?

- Nehezebb volt, mert itt nem csak a jelmezeket kellett kitalálni, hanem a feladatokat is.

- Hogy érezte magát?

- Nagyon jól. Öröm volt a gyerekek csillogó szemét látni, illetve annak külön örültem, hogy mindenki beöltözött és jobbnál jobb jelmezekben vonultak fel a gyerekek.


Amira

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak