Versmondó verseny

 Beszélgetés Kocsis Nórával a nyíregyházi Csodát virágzik a jelen versmondó versenyről.

-Voltál már korábban online versmondó versenyen?

- Versmondó versenyen még nem, de mesemondó versenyen már voltam.

-Melyik a jobb, az online vagy az élő versmondás?

- Mindkettő másért jobb.  Élőben látom a többi versenyzőt, így tudom azt is, hogy mennyire erős a mezőny, mennyire kell beleadnom mindent. Online viszont szerintem könnyebb, mert "otthon" nem izgulok annyira.

-Hogy hat rád a többi versenyző jelenléte? Motivál vagy visszahúz?

-Ha előttem hibátlanul, jól hangsúlyozva eltudják mondani, akkor egy kicsit visszahúz.

- Most mennyire vagy izgatott?

- Izgulok, de jobban izgulnék, ha élőben lenne a verseny.

 -Adott volt a vers vagy választhattál?

- Kenéz Ágnes tanárnő találta a verset, és mivel nekem is tetszett, beleegyeztem.

 -Nehéz volt a verset bemagolni?

- Elég sok dolgozatot írtunk mostanában, így a tanulás mellett nehezebb volt.

 Sikeres versenyzést kívánok!


Kispál Ádám

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak