Osztálykirándulsá Visegrádra és Szentendrére

 

      2022. május 17-én az osztályommal Szentendrére és Visegrádra indultunk kirándulni.

  Reggel izgatottan ébredtem, mert tudtam, hogy megyünk kirándulni. Gyorsan összekapartam magam és indulhattunk is.

Mikor megérkeztem az iskola elé, már jó pár osztálytársam ott volt. Mindenki a buszt várta. Egyszer csak megjött, és izgatottan felszálltunk rá. Elfoglaltuk a helyünket, de hamar kiderült, hogy nem jó busz jött értünk, ezért küldtek egy másikat. Mikor a jó busz leparkolt, ismét felmentünk és leültünk az ülésekre. Kezdődhetett az osztálykirándulás. Nagyjából másfél óra múlva ott álltunk a Marcipán Múzeum kapui előtt. Macit gyurmázni marcipánból tizenkét ember mehetett, ezért két csoportba osztottak minket. Megkaptuk a szükséges alapanyagokat, és már formálhattuk is a mackót. Miután megcsodáltunk mindent a múzeumban, ezt követően egy utcán sétáltunk végig, ami a Duna-partra vitt le minket. Esernyők alatt is fényképezkedtünk, ahol a szülők viccből elénk álltak, így mi alig látszottunk.

 Nagyon szép volt a Duna, bár kissé hideg volt a víz. Visszaértünk a buszhoz és indultunk a Palotához Visegrádra. A várudvarban Böbe néni kiosztotta a feladatlapokat. Csapatokra osztva bejártuk a helyszínt. Miközben a kérdésekre kerestük a választ, felfedeztük a várat. Pontosan egy órát kaptunk a lap kitöltésére. Mikor lejárt az időnk visszabattyogtunk a kapuhoz. Megnéztük a büfét, s aztán visszagyalogoltunk a buszhoz. Felsétáltunk a Fellegvárhoz. Hosszas gyalogolás után végre odaértünk. Gyönyörű volt a kilátás! Itt is kaptunk egy feladatlapot, így olvasgatva, a válaszokat keresgélve felfedeztük a várat. Szétnéztünk, kipróbáltunk minden kínzóeszközt és visszabandukoltunk. Nem sokkal utána a bobpályánál voltunk. Mindenki két jegyet kapott és indulhatott a bobozás. Micsoda élmény volt az! Én, Noával mentem. Először lassan mentünk, de utána begyorsultunk. Nagyon jó volt!

 Összességében egy fantasztikus élmény volt számomra. Nekem a bobozás, illetve a Fellegvár tetszett a legjobban. Remélem máskor is lesz alkalmunk elmenni!

 

                                                     Lócska Lili Sára 5.m

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak