Hétpróba a népmese napján

 Október elején a népmese napjára emlékeztek az alsó tagozatosok. Erről írt egy rövid élménybeszámolót Váczi Zsófia:

A délután szuper volt, mert a tanító nénik izgalmas meglepetésekkel készültek. Nagyon szerettem az összes játékot. Legjobban a kötélhúzás tetszett, de az "Adj király katonát" nevű játékot is nagyon élveztük.

Jól telt a délután, mert hét próbát kellett kiállni: 

1. Kérdésre kellett helyes választ adni.

2. Béka- királylány feladat (itt mi nyertünk)

3. Lovaglás

4. Akadálypálya, amit én mocsárnak láttam.

5. Kötélhúzás

6. Cukorkakereső (én 2 cukrot találtam)

7. Kenyeres játék (itt én voltam a szabadító, és mi nyerünk).

Nagyon tetszett ez a nap, gyorsan eltelt a délután.

Fotó: Fehér Dániel



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak