Régi-új Tanárunk: Labancz Györgyi tanárnő

 Labancz Györgyi tanárnővel: Kis-Papp Bori beszélgetett:

- Miért jött vissza dolgozni? 

- Igazgató Úr tavasszal megkeresett, hogy ősztől lehetőségem van matematikát tanítani pár osztályban, így éltem a lehetőséggel.

- Mióta tanít? 

- 2003ban végeztem, azóta - kisebb megszakításokkal- tanítok.

- Mióta tanít a Református Általános Iskolában? 

- 2015 óta

- Milyen érzés hogy újra itt tanít? 

- Örülök, hogy itt taníthatok, szeretek ebben az iskolában dolgozni. 

- Mit tanít és miért ezt választotta? 

- Matematikát és informatikát tanítok felső tagozaton. A matekot mindig is szerettem, de a gimnázium 11. osztályában jutottam arra a döntésre, hogy matek irányban szeretnék továbbtanulni. Az informatika, akkor - több, mint 20 évvel ezelőtt(!)- a "jövő tudományának" számított, fakultációs voltam a középiskolában, így a számítástechnikát választottam második szaknak.

- Mi a hobbija?

- A családom

- Miért választotta a tanári pályát? 

- Szeretek tanítani, szeretem a gyerekeket.

- Milyenek a gyerekek, akiket jelenleg tanít? 

- Aranyosak, szorgalmasak, néha beszédesek :-) 

- Milyen tanárnak érzi magát? Milyen négy gyerek mellett tanítani? 

- Néha engedékeny, néha szigorú. Próbálom az "arany középutat" megtalálni, de nagyon nehéz. Van az a közmondás, hogy: "Jó pap holtig tanul." Sose érezheti úgy az ember, hogy ő már mindent tud az életről. Mindig lehet tanulni, új módszereket kipróbálni.Négy gyerek mellett, nem egyszerű a tanítás...de minden kezdet nehéz, bízom benne, hogy hamarosan visszarázódom. 

- Van egy tanulási módszer amit szokott alkalmazni? 

- Tanulási módszer? Mateknál? Józan paraszti ész :-) 

- Köszönöm a beszélgetést!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak