Sítábor

 Fehér Csaba tanár úr január végére 2 napos sítábort szervezett azoknak a gyerekeknek, akik megszeretnének tanulni síelni vagy szeretnének síelni.

29-én reggel 6:30-kor  a suli előtt kellett lennünk. 7:00 órakor pedig  úton is voltunk. Amint odaértünk már pakoltuk is ki a léceket meg a bakancsokat. Ezután megkaptuk a bérleteket és akik tudtak síelni azok mehettek a sípályára. Én tudok síelni, ezért azonnal a pályára indultam. Nagyon tetszik ez a sport.  Amit sajnáltam, hogy már  csak műhó volt január végen a Mátrában. 
 Nap végén, mikor már zárt a pálya indultunk a buszhoz, ami elvitt minket a szállásunkra. Megkaptuk a szobáinkat és mehettünk vacsorázni.
Vacsi után 22:00 óráig szabad foglalkozás volt. Másnapot is végig síeltük.
 Én összességében nagyon élveztem ezt a programot. Már többször voltam az iskolai sítáborban, évek óta síelek,  ezért még élvezetesebb volt ez a program. Jövőre is szeretnék elmenni, mert szuper program.




Horváth Kincső
7.m

Fotó: Fehér Csaba

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről

Levél a Mikulásnak