Határtalanul 2. nap

Reggel 7 órakor reggeliztünk, utána útra keltünk a Zetelakai víztározóhoz, ahol készítettünk néhány képet, Imike pedig fogott egy cirmos macskát, amit néhányan megsimogattak.

Ezt követően elmentünk a Békás-szoroshoz, ahol sétáltunk néhány kilométert. Közben Tibi bácsi az idegenvezető bemutatta a tájat. Mivel előző nap nagy vihar volt, így rengeteg kidőlt fát láttunk, ami letarolta az út széli büfét és parkolókat. Ennek ellenére nagyon tetszett az, amit itt láttunk. A természet szépsége lenyűgöző volt.

Következő megállónk a Gyilkos-tónál volt, ahol megismertük a táj legendáját. Itt is készítettünk csoportképet. Azonban amíg a fénykép készült egy kóbor kutya ellopta valakinek a becsomagolt ebédjét. Valószínűleg nem az első ilyen eset lehetett, mert profin kibontotta a csomagolást, majd megette a szendvicset. A kutyával közös ebédünk után a vásárban nézelődtünk.

Mivel elkezdett esni az eső, gyorsan tovább álltunk Gyergyószentmiklósra, az örmény templomba. Innen Csíksomlyóra mentünk a Mária-kegyhelyre. Itt imádkoztunk és megnéztük a templomot, majd visszabuszoztunk a szállásra, ahol egy finom vacsora elfogyasztása után lefeküdtünk aludni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Karácsonyi történet

Beszámoló a tiszakécskei mesemondó versenyről